Բնագիտության ամփոփիչ հաշվետվություն

.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

Սա իմ բնագիտության բաժինն է։

2.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ի՞նչ թեմաներ կուզենայիր լիներ, որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

3.Առանձնացրու այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի հաջողված քեզ համար, ինչու՞։

4. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։ Ես գիտեմ որ ամեն տեղ կան միլառդավոր բակտերիաներ և նրան բազմանում են ամեն քսան րոպեն։

5. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել։ Ես մասնակցել եմ բոլոր բնագիտական ֆլեշմոբներին։

6. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում, հղումը տեղադրել։ Ձվերը դնում են ջրով կոկակոլայով քացախով և սպաում ենք մեկ օր հանում էնք ձվերը և տեսնում են թե ինչ է կատարվել ձվերի հետ։

7. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։ 1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *